Tristess...

Japp! Tristessen tog mig tillbaka till bloggen. Men kanske bara för en dag. Vi får se...
.
Hur är det möjligt att i princip ALLA ens vänner är antingen upptagna eller borta från stan när man vill ses?
Önskar just nu att jag idag var så där 7 år kanske. Du minns säkert den tiden man gjorde något av inget. Hade fantasi som kunde ta dig huuuuuuuuur långt som helst.
Inte nu.
.
Nu är jag 29, fantasilös och det enda jag för tillfället kan komma på att göra är att diska. VA FAAAAAAAN!
Ge mig en överraskning!
.
Men sen vet jag också att det är jag som styr över mitt liv och får se till att skaffa mig den där fantasin. Så jag sätter på en bra låt, dansar loss i mitt vardagsrum och vänder dagen.
.
Roligare än så blir inte inlägget idag kära du!
Men du är inte besviken va?! Jag hittar nog tillbaka till mig själv ska du se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0