Så jag valde bort tristessen...

... men det tog ett tag.
.
Det hela började med att jag tog med mig min vän och granne, P för en tur till vallokalen. Jag vet, jag har idag varit en duktig medborgare.
Efter det pratade jag med min bästaste vän över skype. Dödade lite tid och skrattade åt saker som ingen annan fattar. Det är så skönt med människor som förstår en rakt av. R, min lilla gädda, du är värd all min vakna tid!
.
Efter samtalet var jag tillbaka i tristessen men fick erbjudande om en spontan fika med en vän jag inte träffat på länge. Till detta valde jag att hotta upp det hela. Det har regnat hela dagen idag samt att jag vart ganska off så...
... jag visade Göteborg ett par ben i sexig outfit eftersom solen gömde sig bakom gråa moln. Detta tillsammans med mitt fina paraply som genast gör blöta dagar lite roligare.
.
Sen beställde jag en äppelpaj i ett hav av vaniljsås. Ojojojojojoj... Det var jag värd.
.
Så det gick ganska bra tillslut att vända dagen ändå!

Kommentarer
Postat av: lovalicious

jihooooo för vaniljsåshav och pepp i regnet! Och såklart sexiga ben i sexiga strumpor.... Kram!

2011-05-16 @ 09:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0