Men KÄMPA LITE!!

Jag är en känslomänniska. Den som känner mig kan inte ha missat det.
En person som lätt kan hamna i spiraler.
Jag:
  • Analyserar (mera och mera och MERA)
  • Leker lite martyr (sätter på den där spellistan som är till för älskog men som i detta fall används för att tycka lite extra synd om mig själv)
  • Vill gå till ICA och köpa mig 15 liter glass och äta upp allt snabbt. HELST inom en halvtimma.
  • Ångrar mig över glassen, blir förbannad och äter lite till.
  • Blir sur på att jag är så off, sätter på en studsig låt för att tvinga fram ett leende.
  • Känner mig fånig över mitt beteende och läser en bok i sängen.
Så har jag det ibland. Och idag är en sådan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0