Lidl. Ok ibland ändå.

De flesta känner av oss känner dessvärre till känslan i kroppen dagen efter man druckit alkohol. Not najjs!
Cola är gott då.
.
Lidl har öppnat där jag bor. Strax innan de slog upp dörrarna, delade de ut påsar utanför till folk som passerade, med "deras bästa varor". Däribland FREEWAY COLA.
.
Jaja tänkte jag. Jag tar väl den lilla påsen då.
Så jag tog påsen, gick hem till mig och lät colan stå i min kyl. Tills igår.
Den hade alltså stått där i en månad drygt tills igår då jag tackade gudarna för att jag inte slängt den.
Gillar inte ens läsk egentligen.
.
Men min vän. Även freeway cola kan smaka gott men endast under rätt omständigheter!
.
Hurra för gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0