Han säger...

Att jag kan bättre än så här.
.
Är detta det bästa jag kan? Eller vågar jag ta i? Skulle du stanna kvar om jag visade dig mitt verkliga jag?
.
Han tyckte att det var lite Sex and the city över bloggen, ytlig.
.
Han säger att jag är smartare än så. Det tar jag som en komplimang.
Han säger att den inte gör mig rättvis. Det tar jag VERKLIGEN som en komplimang.
Han säger att jag har mer att ge. Jag antar det.
.
Kanske har denna bloggen tjänat som en språngbräda. Gett mig en känsla för att skriva.
Fast det är kul att skriva strunt också. Uppenbarligen finns det någon därute som gillar det. För jag har ju läsare.
.
Men jag har planer för ord som kan beröra.
Jag har ord som kan beröra.
.
.
Tack för din ärliga åsikt.
Tack för fina ord.
Tack för att du bryr dig så som du gör.
Från en vän till en annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0