Att visa uppskattning genom ord

OBS. DETTA ÄR ETT SEXIGT INLÄGG
(förvånad?!)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Det finns olika sätt att visa att man vill ha någon sexuellt.
Man kan strippa lite lätt, jucka långsamt, pluta med munnen, andas i örat, dansa en sexig dans. Oj oj oj... Möjligheterna är oändliga!
.
ELLER så kan man köra denna varianten som någon jag känner MYCKET väl öste ur sig en kväll för inte så längesedan.
.
" Alltså, jag vill ha sex med dig. Och jag gillar det! Då tänker jag så här. Jag visar det genom att vara kåt helt enkelt! "
.
Ehhh... Ok?! Hur visar man att man är kåt? (läs upphetsad om du är känslig)
Det jag ser framför mig är en tysk porrscen...
.
Man KAN även köra på en attack. Rakt på bara. Ligga lite med en gång. Ingen förvarning.
Eller så visar man det genom att var kåt..
.
Hur gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0