Spagat kanske? Näh! Tror inte det.

Jag har gått och blivit lite sjuk. Ajajaj... Inte ett dugg kul.
Det mest ironiska med det hela är att jag lagom till min födelsedag (som jag laddat för i över en månads tid) blev sjuk och har nu inte jobbat på en vecka.
.
Jag som ALDRIG blir sjuk. Verkligen. De gånger jag är borta från jobbet kan man räkna på mindre än en hand.
Så nu blir jag sjuk och sjukskriven. I en vecka till! JodiladiHOOOOO!!
.
Problemet? Magen. Lilla stackars magen. Den rackaren som är centrum för allt.
Saken är den att jag har, så länge jag kan minnas, haft problem med magen. Det är väl nu den säger ifrån antar jag.
"Hej Patricia! Du har varit dum mot mig ganska länge nu så jag tror att det är dags för en liten go strejk."
.
Så nu är jag hemma. Kollar lite på film, städar, äter, sover, äter (vid aptit), sover, tittar ut genom fönstret och ser glada barn skutta omkring medan jag bittert tittar på.
.
Ähh, det blir bättre. Det är bara lite jobbigt just nu.
Hej hopp!

Känner mig mer som ett litet hallon. Lite bulligt sådär...
Inte ett dugg sexig eller vig på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0