Vad hände sen då? (Forts. på grannhistorien)

Jag hade varit och tränat. Svettig och go med en tonårsryggsäck på ryggen var jag på väg hem.
Helt plötsligt stötte jag på P.L (väsk killen) och hans vän N.R.
.
Trots rött fejs och min lunkiga gång, mindes P.L mig lite lätt, tog mitt nummer och vips! Som i en dröm. Vi var vänner på FB och en verklig vänskap var snart stabiliserad. Tänk vad väsktricket gör för mänskligheten!
Hur enkelt som helst! Prova!
.
Vad vi gör? Vi grannar oss. Mao, vi käkar middag, svänger våra lurviga, spelar gitarr (jag tittar mest på) och spelar spel då och då.
Sanna grannar som vi säger.
P.L bor endast 92-97 m från min port. Perfekt för att låna en kopp socker.
Han har mätt ut detta på google. För den som inte visste, är google bra till nästan allt!
.
Vem är N.R undrar du?
Ja, vem är han? Den tredje i grannfamiljen.
Men honom återkommer jag till..
.
I vilket fall som helst. Killar, jag gillar er som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0