Majorna, en del av Göteborg

Så, jag vaknade med ett ryck. Sol, mår som en prinsessa och ledig.
Det bästa av dagen skall göras!
.
Träffade upp N (den andra grannen som jag sedan skall berätta om) och vi drog mot den alternativa delen av stan.
.
MARKNAD! Gudars vad spännande!
Förväntansfull och med kontanter på fickan i hopp om att fynda.
Vad fick jag?!
BATIK SKIT!!!!!
.
BATIK! Jag ANVÄNDER inte thaibyxor i batik! Sen att resten av marknaden var för barn gjorde mig MER förbannad!
I ren vrede köpte jag mig en kaffe samt vaniljsås med rabarberpaj. Och JA, det heter så för det var mer sås än paj. Kom ihåg att jag var förbannad...
.
Vem bryr sig om sommarform när livet har så mycket gott att bjuda på?!



Oj då! Vilken marknad. Knökad, verkligen. Bra skit! BAH!



Badmöjligheter fanns. Jo då, barnen var inte rädda...



Ett fräckt band skulle spela. "Apan och Babianen"
Innovativt, verkligen.
Jag blev så förbannad över deras oorganiserade uppträdande
att jag var tvungen att gå.



Galna killar, verkligen!



Bandet hade en fräck bouncer med sig.



Byta bostad? I majorna är det lite "krejsi"
så där annonserar man inte byte i GP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0