Internet dejta?

Jag hade, för kanske två år sedan, kontakt med en kille som jag träffat på nätet.
Vi hade inte träffats i verkliga livet, eller IRL som det heter på dataspråk.
.
Telefonen hade vi upptäckt och hade pratat lite grann med varandra. Kul kille!
Men som säkert alla vet så ska det gärna finnas en attraktion mellan två parter som söker kärleken. Det är det som är det läskiga med att träffa någon i cybervärlden.
.
Kommer jag att gilla dennes utseende?
Jag gillar ju personligheten så klart jag kommer. Ehh.. NEJ!
.
För det vet man inte! Attraktion är A och O. Jag har dejtat en del, jag vet.
Åter till historien.
.
Vi kan kalla honom för Fredrik (han heter faktiskt det).
Fredrik var en rolig prick med självdistans och humor. Vi pratade en del och kom bra överens.
.
Fredrik ville skicka mig en bild eller ett par stycken faktiskt. Inget porr utan en bild på sig själv.
°Den första bilden var en bild på havet och solnedgången (för att visa sin romantiska sida)
°Den andra var på en blomma (why?!)
°Den tredje var på honom, en polare och en massa sprit (kul bild! Tack!)
°Den sista skulle visa självdistansen på riktigt.
.
Fredrik hade precis öppnat en flaska teryakisås som hade skvätt över hela hans fylliga (ja, fylliga) kropp.
Sexigt. Verkligen! Jag vill ses. NU!!!
.
Det han sa som gjorde mig avtänd på hela idén, var att hans drömdejt skulle vara att ses i totalt mörker. Där man inte kan se varandra utan bara lära känna den andres personlighet. Konstig grej att säga tycker jag... Vad skämdes han för undrar jag?
.
Och JA, jag kan vara dömande, som vem fan som helst. Nu är det så att jag väljer SJÄLV vem jag ska träffa och inte. Vi sågs inte i alla fall.
.
Ha det gott hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0