Upprörande...

Jag MÅSTE verkligen skriva av mig detta.

Gick med i en grupp på FB (WHY!?) där, för varje ny medlem upp till 200.000 pers, går 2 kr till jordbävningsoffren i Haiti.

Vad som NU framkommit är, att pengarna går till nekrofiler! KROPPARNA SKEPPAS FÖR ATT SKÄNDAS! Fattar du eller?! Jag HOPPAS att det är ett skämt för jag höll verkligen på att spy. Så illa jag mådde! Det har till och med lagt upp flera bilder på hur det kan se ut i action. VIDRIGT!
Hur sjuk får man bli?

UR skiten om du är med!!!

Kommentarer
Postat av: Anders L

Pengarna går inte till några nekrofiler, det är bluff, även det. Det var en aktion som förklaras i länken nedan. Jag tycker syftet var ganska bra trots en något kontroversiell metod. Man måste ju hålla lite koll på vad man går med i.



http://www.svd.se/nyheter/inrikes/lasarna-lita-inte-pa-facebook-grupper_4116125.svd

2010-01-20 @ 01:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0