Två dagar i rad

HUR orkar man?
.
Igår:
  • Middag med massa vin, sent i säng, full, 5 timmars sömn. KUL!
Idag:
  • Jobba lönelördag, vara trevlig, trött som ett as. Hem efter jobbet, fixa, fixa. Sminka, piffa. Iväg igen. FEST!
Denna gång lät jag bli alkoholen men är ändå hemma sent.
TVÅ DAGAR I RAD!

Som min vän E frågade mig.
- Hur ORKAR du?
- Jag vet inte, jag låtsas att jag är 18 igen...
.
Fast det håller inte länge till. Jag är TRÖTT och borde stanna hemma den andra dagen.
Nästa gång minns jag detta, eller?!

Kommentarer
Postat av: Lovalicious

Well doen pinglan!!! Håll fanan högt. :)

2010-01-31 @ 09:05:51
Postat av: josie

äh men va fan! klart du e 18! eller e du inte? :)

2010-01-31 @ 11:27:39
Postat av: Pärlan

Ibland önskar jag att jag vore det eller att jag bara tog mitt förnuft till fånga! Hellre förnuftet än 18 iof...

2010-01-31 @ 17:29:28
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0