Tv. vs Sex

Det finns få saker som är så njutningsbara som sex och att slappa framför televisionen.
.
Min granne började med tv. Ganska snart gick det över i musik på rejält hög volym. Använde ju moppen där ett tag för att visa mitt missnöje.
.
NU. Just i natt när jag är så SJUKT trött knullar den jävlen som en kanin! Det är INGET skämt! Jag hör sängens friktion mot golvet, den liksom gnuggar hål i mitt tak. Men jag måste säga att han är en amatör, grabben (gissar på att det är han som gör jobbet) för med jämna mellanrum blir det tyst.
.
Kära granne. Jag ska allt hämnas! Jag ska nog allt bli liggbar som aldrig förr med hög musik och kanske ett eller ett annat tv program på i bakgrunden. Du ska nog allt få smaka på din egen medicin!
.
AMATÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0