Låt mig fira!

Och må därefter....
.
Tanken var INTE att bli bakis men det blev jag.
.
Jobbade igår, som vanligt. Hade arbetstid från 12-19.15. Bra, jag är inställd på det.
Klockan 17.00, när jag kommer tillbaka från min fikarast, ser jag hur vakten utanför drar igen jalusin som stänger mitt lilla köpcentra. VA FAN! Vi stänger ju 19! Eller? Går ut och frågar vad som händer.
.
- Vi stänger nu, svarar vakten.
.
Jag tittar förbryllat på honom och säger i chockat tillstånd.
- VA?! Vad menar du? STÄNGER??! Det gör vi väl ändå inte...?
.
Han visar mig öppet tiderna på dörren och det står 17.
Jag springer tillbaka in i butiken, där vi har HUR mycket kunder som helst men lyckas lösa problemet föser ut skocken.
.
Det här var dagens överraskning vill jag lova.
Därav mitt tillstånd, BAKFULL. Minns även att jag ska jobba idag med... Kul! Som man bäddar får man ligga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0