Kära lilla lägenhet. Jag är hemma igen!

Så jag bestämde mig för att lämna mammas lugna vrå och bege mig till min ännu mer lugnare sådan. HÄR är det tyst, hemma hos mig. Men ack så skönt att vara hemma igen.
.
När jag lämnade residenset (hemma då), kunde jag knappt gå. Nu kunde jag till och med bära min egen väska! Då fattar du att jag var illa däran eller?!
.
Varför jag blev kass? JO! Så HÄR ligger det till.
.
När man är sjuk och inte fattar att man ska vila utan kör på i hundratio med jobb, fest och lite sömn, då ger kroppen upp tillslut. Ingen influensa här inte bara ren utmattning.
.
Nästa gång HOPPAS jag att jag vet var jag ska stoppa mig själv innan jag kastar upp igen. För det är VIDRIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0