Jag har ett hem...

... där jag bor och lever.
Jag har även grannar som bor över mig (de har du ju läst om) men även grannar som bor mittöver mig!


Alltså, de bor en halv våning ovanför mina fönster vilket innebär att de ser RAKT IN i min lya.
Detta innebär att det lilla liv jag har är exponerat inför ett ungt par som DESSUTOM är ute och röker JÄMT! (De har en balkong...)


Mitt problem är nu att jag KONSTANT tittar över på andra sidan för att kolla så att de inte kollar in hos mig.
Jag börjar göra detta till en ful ovana och känner att jag inte kan slappna av i mitt eget hem som jag älskar så mycket...


Gardiner förvisso, men jag vill inte bo i en bunker!!!
Vad ska jag göra då!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0