Eric

Eric är min långväga kärlek. DÄR snackar vi distans...
.
Han bor i LA, USA och jag bor i Sverige.
Vi har inte pratat via skype/chat på länge för det är ju så, att bor man inte nära är det svårare att hålla en relation vid liv. Med länge menar jag kanske 6 månader.
.
Vi träffades i LA när jag var där för snart 3 år sedan tror jag (om inte 4 år) sedan kom han till Sverige för en visit.
Ajajajajaj... Jag var förälskad som F*N! Vi mailade nästan varje dag efter att han hade åkt men tillslut dog det ut tyvärr...
Det är ju så ibland...
.
Han kommer från NY och jag hade hoppats på att träffa honom nu när jag kommer dit men han kommer vara hemma i varma, soliga Los Angeles. Synd. Verkar vara som att denna kärlek är ämnad den onda distansen.
.
Dock vägrar jag ge upp tanken om att vi ses en gång i framtiden. Det är väl möjligt att vi kommer att kunna göra?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Kommentarer
Postat av: emma

fy sjutton! livet är orättvist. jag håller tummarna................

2010-01-28 @ 22:31:37
URL: http://hellodoyouhearme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0