En gång var jag kär

Varberg ger fina minnen... Men det var då det!
Fast jag var kär...

 

Utsikt från mannens fönster. Havet... solen... kärleken.. ahhhh...

 

 

Solen gick ner över horisonten och han låg i mitt knä... Det var tider det!

 

 

Jag var lycklig då... Det är jag nu med fast utan honom...

 

 

Behövs ord?

 

 

Jag kommer tillbaka. Men utan honom!

 

Det är underbart att få uppleva lite eller massor av tid med någon som man tycker om. Vare sig det är en kärlek, en vän eller en snabb bekantskap. Jag är VÄLDIGT tacksam över alla mina möten med människorna i mitt liv. Trots att en del har varit kassa men även många har varit de bästa.

 

De finaste får stanna kvar, resten har berikat mig på flera vis. Det är spännande... Mötet med människan... Sant?!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert =)

2010-01-07 @ 12:15:30
URL: http://tannazen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0