"Du ser yngre ut än 28 år"

Thank you very much!
.
Här sitter jag i min genomskinlighet, i nattlinne och mysbyxor och mamma får besök. Perfekt mor! Brukar man inte vilja visa upp sin bästa sida när det kommer nya människor på besök?
.
Nåväl, det ringde på dörren och jag tog emot mammas sällskap. Jag ursäktade mig med att jag var sjuk och det verkade gå hem. Varför jag hade min outfit alltså. Så jag fick underhålla gästen då modern var upptagen. Inga problem! Jag är trots allt social kompetent.
Det HÄR fixar jag!
.
Det vanliga snacket.
- Har du barn?
- Bor du själv?
- Har du kille? (OBS! FORTFARANDE SINGEL OCH HÄÄÄÄRLIG) Det gäller att marknadsföra sig själv på rätt sätt!
.
Hon frågar hur gammal jag är. Jag svarar att jag är 28 år.
- Oj då! Det kunde jag inte tro (hon verkar verkligen uppriktig) Du ser mycket yngre ut.
.
Kära mammas gäst, TACK för denna trevliga komplimang. Inte för att 28 är gammalt eller för att jag ser ut som 38 utan att när man är sjuk känner man sig inte så het ELLER fräsch. Du fattar vart jag vill komma!!
.
Sjukdom, BITE ME! Young and fresh coming up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0