Den ultimata nyårsnatten

Du har höga förväntningar på denna afton. God mat, goda vänner och snygga människor. MMM! Vilken KVÄLL du!
.
Du har festen hemma hos dig. Du har bjudit in människor du litar på och tycker om. Kärlek har du gett maten som du förberett i timmar. Dryck som du har tagit dig tid att välja ut. Den HÄR kvällen ska bli superb!
.
Tänk dig att du har en stilig fru. En kvinna som du älskar över allt annat. Som sagt, du har även människor på festen som du litar på och tycker om.
.
Du blir trött efter mycket skratt, god mat och god dryck. Du råkar somna på soffan.
Vad du missar är, att din fru nu idkar älskog (knullar) med din polare i ditt sovrum.
Hur kul är det?!
.
Detta skedde faktiskt på nyår. Inte min fest och inte någon som jag direkt känner utan min arbetskamrats killes polare (långsökt, jag vet)
.
Kul att vakna upp då man gav så mycket kärlek till vad som visade sig vara IDIOTER på festen.
Kul! GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: lovalicious

Sad. hjärtat sjunker som en sten när man hör saker som denna.

2010-01-02 @ 22:12:32
Postat av: Pärlan

Jo tack... Jag trodde att det var ett skämt. Som på film!

2010-01-02 @ 22:14:29
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0