Då åker jag!

Inte idag, inte i morgon men om mindre än en månad. Till New York alltså.
.
Bokade hotellet igår.
Jag och R ska bo på ett tvättäkta kärring hotell!
Det här är hysteriskt roligt.
.
Vårt första hotell som vi skulle boka, steg såpass i pris att vi var tvungna att tänka om.
Fine, vi gör det men kom igen! Jag ska sova bland lapptäcken och gröna heltäckningsmattor! Snyggt...
.
Å andra sidan så spelar det faktiskt ingen roll. Jag åker inte till andra sidan atlanten för att bo i lyx eller unna mig en fantastisk boende upplevelse utan snarare staden UTANFÖR hotellet.
.
Jag kommer ha VÄRLDENS bästa sängsällskap, vi kommer skratta åt detta (vilket vi redan gör) och förmodligen ta med oss extra lakan.
.
Newwan, jag kommer snart! ♡

Kommentarer
Postat av: IF

Kula att ni ska åka :) Komihåg att INTE låsa resväskan. Ha det riktigt roligt. Kram

2010-01-27 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0