Nattsömn och drömmar

Jag har drömt så konstigt det senaste.
.
I natt drömde jag att jag blivit kidnappad när jag var liten och tillslut lyckades fly som vuxen. När jag lyckats fly, skulle jag leta upp min bror som varit med om samma sak! Hade honom på telefon i drömmen när jag skulle rädda honom. Det jobbigaste var att han grät för han visste inte ifall vi skulle lyckas. Stackars lillebror... Storasyster till räddning, varje gång!
.
Jag vaknade av att jag andades konstigt, nästan som om jag var kvävd. Mina ögon ser ut som pingpongbollar. Gissar på att jag har gråtit i natt.
.
Det är inte den enda konstiga drömmen. Detta söta, lilla huvud rymmer MER än så men alldeles för privat för att avslöja till vem som helst.
Men tro mig, de är helt ok. Jag vaknar inte upp gråtandes i alla fall.

Kommentarer
Postat av: josie

Önskas analys på det??

2010-02-03 @ 22:19:18
Postat av: Pärlan

Kul!!!!



Gärna! Tror du att vi kommer fram till något?

Du är bäst!

2010-02-04 @ 21:03:57
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0