Gula taxibilar och Starbucks

Antar att det är det som kännetecknar NYC.
.
Jag har faktiskt inte riktigt fattat att jag är här ännu. Det var faktiskt först i kväll som att det kändes någorlunda verkligt.
Jag och R hade lite egentid, satte oss på en super mysig restaurang och käkade fisk.
Hör och häpna; vi fick sallad till!
.
Jag har inte sett gröna blad sen jag kom hit. Sen å andra sidan har jag ätit så kasst som jag bara kunnat.
Tyvärr blir det så när det är så mycket att se! Då glömmer man bort att äta. Inte bra alls, jag vet men från och med idag så vet jag ju om att landet faktiskt innehar grönska och inte bara brun samt beige mat.
.
Trots maten gillar jag stan som FAN!
.
.
.
Det berömda amerikanska kaffet. Kaffet är ok men det är koppen
som gör att känslan av riktig storstad kommer till en.



Första dagen regnade det, SOM FAN men inte rörde det till dagen inte!



Det är så STORT! Känns HELT sjukt att vara här
men fantastiskt underbart!

Kommentarer
Postat av: josie

Fan va gött du har det!!! More updates!!!

2010-02-26 @ 07:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0