Curry och vitlök

Dansade loss i lördagsnatt. Rejält. Var hemma halv 5 på morgonen. Tummen upp? Inte när jag vaknade 13.45, då var det mer tummen ner. Men jag mådde OK vilket ger en mer tummen upp. Ja, du fattar.
.
Vad hände då?
.
Träffade på ett gäng indier som gärna ville dansa med mig och mina kvinnliga vänner. Snarare, de trängde sig in i vårt sällskap.
Jag själv, dansar hellre ensam men E var en god människa som ställde upp.
.
En utav dem försökte bjuda oss alla, en efter en till dans men fick ett snällt NEJ TACK!!!!!!!!!!!!!!
.
Förutom E.
Hon reste dig från bordet och sa:
- Jag ska bara dansa med indiern!
Roligt!
När hon kom tillbaka konstaterade vi att det luktade en väldans massa matos om dessa trevliga män.
- Ja, hans doft var en blandning av curry och vitlök. Jag kan inget annat säga än att jag blev hungrig av att dansa med honom.
E lägger av denna kommentar när hon buggat klart. ÄNNU roligare!
.
Mmmm, en oslagbar kombination...
Dansa med en och du får se!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg, är allt bra med dig annars? :D

2010-02-09 @ 00:55:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0