Med risk för klyschor

När blir stor ska jag ta med min man hit. Eller, jag behöver inte bli stor men när jag väl skaffar mig en sådan, blir det åka av.
Se hur jag planerar detta romantiska möte.
.
.
.

Vi promenerar upp för en massa trappor till en hemlig plats.


Vid vårt mål sätter vi oss och pustar ut.



Här håller vi varandra i handen och tittar ut över staden i tystnad.



Sen vänder vi oss om och diskuterar om vem som kan bo i huset där.
"Tänk att få en sådan utsikt varje morgon" säger vi och ler.



Efter ett tag promenerar vi ner igen.



Massa trappor...



Här stannar vi och kysser varandra passionerat
MITT i det öppna landskapet där alla och ingen ser. Åhhh vad romantiskt!



Sen hittar vi ett redan ristat hjärta och markerar våra initialer
så att vi finns där för evigt.
Jag Dig,...

.
När vi har romantiserat oss som bara den, skuttar vi lyckliga hem hand i hand för att ta oss en svängom i sänghalmen!
Romantiken lever, det är allt jag har att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0