Med blommor i cykelkorgen

Trots regn och trist väder, hoppade jag på faran och trampade bort till ICA.
.
Ett helt otroligt lyckorus hade intagit min kropp av någon anledning, så helt plötsligt hade jag en massa energi att förbruka!
.
Väl inne på den stora mataffären, råkade jag gå förbi blomster avdelningen.
Nej, jag har inga gröna fingrar men en blomster eller två kan väl vara fint i mitt lilla hem!
En blomster blev två och jag cyklade nöjd hem. Lycklig och innehavare av ett par lila blommor.
Det kändes som vår faktiskt...
.
Faran presenterar I farten... BLOMSTER!



Före



Efter.

Nu står de i mitt sovrum och försöker se ut ur ett
skitigt fönster. Attans att man ska göra så mycket som vuxen!
Köpa blommor, sköta dem, tvätta fönster...
Men fint blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0