En utelämnande och ytterst privat intervju.

I bloggen "everydaystraightpunktbloggpunktessee" har det visat sig att den senaste trenden satt, är att blogga sällan.
.
Helst varannan dag.
.
Vad säger du bloggerskan själv om detta?
.
- Jo alltså... Det handlar ju om att vara inspirerad. Sen måste jag ju avslöja en hemlighet. Det var allt lite roligare i början, säger hon med ett litet leende.
.
Jag frågar henne om hon kommer att lägga ner bloggen.
Självsäkert svarar hon:
.
- Nej!!! Det är inte min plan i alla fall.
Blicken blir lite nedstämd men jag ser att hoppet lyser där någonstans.
- Klart att antalet läsare har minskat från 20-30 stycken intresserade läsare till mellan 2 och 9, i och med att jag uppdaterar så sällan. Det är inte så peppande men jag har ju satt mig själv i denna situationen.
.
Vad tänker du göra åt situationen?
- Jag tänker sluta sätta press på mig själv för att underhålla andra. Min egen kulighet (ett ord bloggerskan har kommit på själv, typish) får komma i första hand. Inte för att andra ska skratta. Skrattar jag så skrattar andra. Det hoppas jag i alla fall! Kort sagt. Jag har inte gett upp bara att jag byter lite bana för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0