Börjar det nu?

Idag har jag fullföljt något. Du kanske inte vet vad det innebär för mig eller tycker att det är väl bra att jag fullföljde något. Men min vän.
Så enkelt är det inte!
.
Jag är nämligen en liten hamster. Eller SOM en hamster snarare.
Jag gillar att spara på grejer till ett senare tillfälle. Det blir ju så mycket mindre stressfullt då! ICKE!
.
I ett år har jag funderat på att söka skola/utbildning. I morgon är sista ansökningsdagen för att skicka in sitt intresse samt en ansökan. Minns nu vad jag skrev. I ETT HELT ÅR!!!!! ETT ÅR!
.
Så, igår satt jag upp till halv 2 på natten (började jobba 8.00 dagen eter som ett litet obs) och skrev ut ansökan.
Idag, en timma innan sista postlådan tömdes, gjorde jag klart den. HUR kan man vänta i ett år och bli någorlunda klar NATTEN INNAN DEN SKA VARA INNE?!
.
MEN min vän. Du ska veta EN sak. Det är ett stort ögonblick för mig att jag fullföljt något. Nu blottar jag mig men jag tänker, varför inte. Bloggen är ju en del av mig kan man säga. Varsågod! En del av mig coming up!
.
Typish resultatet.
Framsida. Tänk dig att i hålet knöt jag ett band med en rosett.
Baksida.
Första sidan. Jajjemen, det är jag på bilden!
Det är tanken att den ska charma.

Summan är att den är INNE! JIHOO!
.
Framtid, here I come!

Kommentarer
Postat av: richefager.blogg.se

FAN va fint!

Jag är STOLT över dig min pärla!!!

2010-04-13 @ 22:56:55
URL: http://richefager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0