En kontaktannons kanske?

Stod på jobbet i mina egna tankar och funderade lite på män och diverse. Kom att tänka på att en kontaktannons kanske kunde vara kul!
Om man kunde skriva som man ville och samtidigt LYCKAS med det man ville ha, skulle nog tamejfan ingen vara singel. Jag klurade lite och funderade på att den kanske kunde se ut något som den här...


Detta är jag. Kanske något för dig som vill ge mig en fet hollywood ring när det väl bär av?!
En ung och fast tjej som är ganska smart men jag vill inte kalla mig själv för Einstein, mao ett geni. Snarare gatsmart. Rätt coolt va?!
Jag har haft två hamstrar i mina tidigare dagar så djur är inga problem. Man kan säga att jag har en god hand med de små!

Jag har självklart körkort men ingen bil. Vägrar dejta någon UTAN körkort. Jag gillar tanken av att du har bil. Eftersom det råder en finanskris just nu så jobbar jag deltid. Har du inget jobb eller också jobbar deltid passar vi inte. Du ska vara RIK! Jag gillar diamanter.

Storlek 40 på skor och även en antydan till just hobbit fötter. Om du är fotfetischist är du välkommen in i min värld. Uppskattning tas gärna emot. De små liven kan behöva det..
Sen tycker jag även om att knulla och är just nu ganska olegad. Gillar du också att knulla? Då kanske det är du och jag som är menade för varandra.

Att diska är trist så det blir ofta att jag låter disken stå men om du vill göra mig glad, tar du upp diskborsten och överraskar mig med rena glas.
Jag tror att jag fiser i sömnen vilket kanske inte uppfattas som sexigt men jag är inte prinsessa som sover leende heller.
När jag börjar bli trött skelar jag något vansinnigt. Jag kan liknas vid Quasimodo, ringaren du vet!
Fixar du det?
Om jag är ledsen en dag kommer jag sätta på extremt ledsam musik så jag gråter lite extra. Annars gråter jag ganska ofta i vilket fall som helst.






Låter det som att jag kan vara din drömtjej?



Det hade varit sjukt roligt att lägga ut en sådan annons och se IFALL man får svar.
Fast jag tvivlar på att jag skulle få ett enda svar. Möjligt att jag i så fall kopierar någon blond, trist bruds presentation från match.se
Jahaja... And the search goes on!

Kommentarer
Postat av: Swedeheart

HAHAHA, I love!!! Den måste du ju nästan posta!!! Bloggning i världsklass!=)

2009-09-07 @ 21:57:33
URL: http://myspace.com/teamturner
Postat av: anonym

Ärlighet varar längst Eller?

2009-09-07 @ 22:22:17
URL: http://everydaymej.blogg.se/
Postat av: Sumpräkemannen

Rik vetifan, men jag har bil och diskmaskin, och legad gillar jag att bli.. Men din skostorlek är nog lite på gränsen ;)

2009-09-07 @ 23:43:55
Postat av: Däckis

Kära sumpräkeman.

Din diskmaskin lockar likaså din bil. Att du gillar att ligga är nog det största pluset! MEN, vi måste jobba på inkomsten annars kommer du inte få komma till. Jag är som ett ostron kan man säga. Värt att vänta på eftersom innanmätet bara slinker ner!



Ohhh, dirrrrrrrrtey!

2009-09-07 @ 23:54:18
URL: http://everydaystraight.blogg.se/
Postat av: Däckis

Och ang. skostorleken! Jag kan alltid göra som askungens systrar. Hugga av mig en tå. Har vi en deal?

2009-09-08 @ 00:00:15
Postat av: Sumpräkemannen

Haha! Taget! Jag väntar vid det stora trädet som vanligt..

2009-09-08 @ 21:20:09
Postat av: Däckis

Men du... Det funkade ju inte sist. Hur ska vi får det att funka denna gång? Trädet var säkert nerhugget för inte hittade jag dig inte!

2009-09-08 @ 22:04:57
Postat av: Therese

Vilken jävla stjärna du e. Hade lätt dejtat dig.... Please prova lägga upp, jag tror på att vara ärlig ;) Kan funka sjukt bra!!

2009-09-08 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0