Svettpölen på gång!

Bestämde mig för att på min lediga dag, givetvis ta ett träningspass!
Nervös hoppar jag på faran och trampar ner på stan. Detta ska bli spännande. Men å andra sidan har jag ju tränat 2 ggr redan så det finns ingen anledning att vara nervös! Jag är ju fit som fan! Orkar allt!


Det blir faktiskt bara värre och värre i och med att det blir kallt. Att cykla är inte roligt! Trots det så pimpade jag Faran lite idag. Hon fick en ny cykelkorg som jag INTE kan använda eftersom låset som håller fast min TRASIGA korg, har rostat igen!!!
Bra! Sen fick hon en skönhetsbehandling med lite olja. Olivolja. Man tager vad man haver!


Åter till mitt pass! Jag tänker, grått blir bra. Men kära nånn! Har jag ens funderat över hur tydligt det syns att man är varm i GRÅTT? Jo tack!
Jag har bildbevis men eftersom det är fel på bloggkskiten, nu IGEN, så blir det om en stund! Det går liksom inte att ladda upp. För all del! Använd din fantasi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0