Storbloggare söker:

BIDRAG!

Eftersom jag inte tjänar pengar på min blogg (ännu, man ska alltid vara optimist) eller har tillräckligt många läsare måste jag ta till drastiska åtgärder.


Som du vet vann jag inte den där UNDERBARA systemkameran på premiären av "Bröllopsfotografen".
Nu söker jag bidrag då jag inte har resurserna att lägga ut ett ex antal tusenlappar just för tillfället.


Någon som nappar på detta?!
NÄ! Trodde inte det heller... Då får du nöja dig med crappy bilder men det är ok eller?!
Fast vill du bidra, hedrar jag dig med ett inlägg om BARA dig. Jag kan nog få orden att lägga sig ljuvt ska du veta! Tänk över ditt beslut innan du säger nej. Glöm inte att jag är GRYM på kontaktannonser!
Fair deal?!


Jag har i vilket fall gjort ett försök, det skadar ju inte! Jag tänker då inte hymla med att jag vill ha något gratis. ICKE!

Kommentarer
Postat av: BF

Och är ni inte sugna att sponsra en LYXartikel så är ni välkomna in på MIN blogg där jag berättar är hur det är att leva utan någon inkomst what so evER. Hårda ord denna tisdagkväll. Skämt åt sidan. När jag åter igen har råd med mat på bordet så ska jag firra dig en kamera, ögonaböj!

2009-10-20 @ 23:35:58
URL: http://leijka.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Raring då... Ja, vi priar alla olika.

Jag : Lyxprylar

Du : Mat



Men å andra sidan bjuder jag gärna över dig på middag får snål är jag då inte kära BF!

2009-10-20 @ 23:46:22
URL: http://everydaystraight.blogg.se/
Postat av: BF

Nu när jag läser min kommentar igen så ser jag att det ser ut som att jag är sur ju. Men det är det där med dig och mig och text. Hade man sett mitt minspel hade man även sett glimten i ögat. Kanske borde lagt till en glad gubbe... : )? Jag vet, det suger att inte ha en bra kamera. Heja du och hoppas du får en!!! : ) : )

2009-10-20 @ 23:54:07
Postat av: Pärlan

Jag fattar PRECIS vad du menar min vän. Jag kan läsa det trots att mimspelet fattas. smiley, smiley, smiley

2009-10-21 @ 00:12:53
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0