Soppa eller kräk?

Jag har precis pimpat faran. Hon har fått en ny cykelkorg som jag kanske skrivit tidigare. Den jag hade innan hade rostat sönder på två ställen i botten samt att korgen var av nästan mitt itu.
Det är på tiden att jag inte "kanske" tappar grejer ur korgen.


På tal om tappa ur korgen!
Cyklade som vanligt till jobbet. Hade min matlåda i en påse liggandes på botten av cykelkorgen.
När jag kommer fram tittar jag på cykelskärmen. Vad har då hänt?! SOPPAN HAR LÄCKT!!!
Jag är som Hans eller Greta (vem man vill) och har spillt soppa från mitt hem till stan!



Kul! Verkligen...

Åhhh vad fin!



Så här såg det ut. Lite mer som kräk än soppa va?! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0