Sneak peak...

Minns du att jag i ett tidigare inlägg, skrev om att kika in genom grannens fönster?
Nu menar jag inte råglo utan underhålla sig själv under exempelvis disktiden!

Nu är det så att jag har fått nya grannar rakt över mitt hus. Det finns en balkong som man kan nyttja till diverse. Mina förra grannar, luftade sin 2 åriga dotter (jag gissar på åldern)
JO! De gick ut på balkongen, höll sin dotter i famnen, tittade sig omkring och tog lite luft. DET är konstigt tycker jag.

Missförstå mig rätt nu. Alla gör vad de vill och har man en balkong så ska man använda sig utav den men att lufta sina barn? Vad hände med en vanlig hederlig promenad?!

Till saken. Som jag sa, nya grannar.
Eftersom jag bor lite längre ner än dem så kan de SÄKERLIGEN se rakt in i mitt lilla hem. De är ute och röker rätt ofta men det jag oroar mig för är mitt eget beteende. Jag tycker att det är jobbigt att de kan se allt jag gör.
Pratar de om min disk? Min tvätt? Mina trosor på golvet? Killen kanske tycker att det är lite sexigt men jag blir liksom lite spänd i min egen lägenhet när de tar sig ett dödligt bloss.

Jag vet, det är jätte konstigt men så är det!
Hur löser jag nu detta på bästa sätt?
Strippa så de slutar kolla? JUST DET! Min sexiga dans går inte att motstå. Där gick det i stöpet.
Fördragna gardiner hela dagarna? Nope. Jag kommer leva som en slags vampyr och bli ljuskänslig och deprimerad.
Leva med det och bara slappna av? Antar att det sistnämnda är taget...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det gör min mamma med så snokig! kanske är nått med det utländska sinnet att "lära känna" sina nya grannar;)

själv är jag försvenskad och vågar inte;)

2009-10-08 @ 22:40:05
URL: http://tannazen.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite Michael Jackson varning!med ungen dinglande ur balkongen!

2009-10-08 @ 22:44:35
URL: http://tannazen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0