Skumpa och raggsockor

Väl framme i Malmö i resehögklackat, väntade mitt sällskap C som skulle ta mig till bostadsrätten där de tu bor. HÖGKLACKAT!!! Vad tänkte jag med? Det väntade mig en promenad på drygt 20 minuter och Malmö är uppbyggt på kullersten. Vrickade jag fötterna? Japp! Ett antal gånger..



Väl framme vankades det mat. Jag hade ju med mig lite proviant va men hur mätt blir man på två bananer och två kexchoklad?! (jag vet, jag gjorde det igen...)
Vi drack champagne till pasta. Lyxelilyx! Man kan tro att jag lever på gräddhyllan numera men så är det inte!


Sen att jag frös halvt ihjäl i hemmet var en annan sak... Där satt jag, berusad på bubblor i raggsockor, ullkofta och hackade tänder. Det var dags att sova. Med en VÄRMEFLÄKT! Jaja, jag är rätt mesig men det var kallt.
Vaknade dock vid tre av att fläkten lät för mycket, vaknade vid fem av en obekväm ställning, vaknade vid 7 av samma sak, vaknade vid halv 10 av en JÄVLA UNGE som skrek i trappuppgången. Fuck off! JAG VILL SOVA!
Sen var det kört... Jag har nu ätit nybakade frallor, smoothie och kaffe. Jag har vänt mitt humör och är numera lycklig igen!



Femton väskor och jag är redo för en knapp helg...



Mmmm...



Paret sparar till sina framtida resor. Ambitiöst!



Så här avslutades kvällen. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0