Regn på en tisdag.

UNDERBART!
Skulle träna, hade ingen mat med mig till jobbet och eftersom jag var i princip svimfärdig efter dagens arbete, var det bara att ta sig hemåt.
Hem, käka och promenera till gymet!


När jag var klar med mitt svettiga åtagande, lade jag mig för att stretcha. Då hör jag en kille som lyfter tuuuuuuunga vikter, stöna som F*N! HUR kan jag inte reagera?
Där ligger jag och försöker göra mitt bästa medan jag hör en man i andra änden av rummet, stöna. Kan jag göra annat än att tänka på sex? Vaddå?! Jag LOVAR att jag inte är den enda!


Jag skrattade lite för mig själv, tog min svettiga kropp och begav mig. Ut i regnet. Men ack så härligt!
Jag promenerade lugnt och stillsamt hemåt i regnet och njöt i fulla drag. Jag fullkomligt ÄLSKAR regn!
Dessutom syns det mindre att man är svettig. Och för den som tipsade om linne! Japp! Idag var dagen. Inga ringar här inte!

Kommentarer
Postat av: IF

Kan föreställa mig dig nu eller snart om du fortsätter i denna tackt som en muskelös kola rem!

2009-10-06 @ 22:01:35
Postat av: Däckis

Kära IF. Det är inte så allvarligt som det låter. Tänker ta semesterfetman på lite turer bara!

2009-10-06 @ 22:08:35
URL: http://everydaystraight.blogg.se/
Postat av: tannaz

haha det tänker jag alltid på!!! så sexuelltfrusterad är jag!!!

2009-10-06 @ 23:50:39
URL: http://tannazen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0