Och historien om gårdagen går...

PREMIÄR!

Jo visst! Jag var på premiär igår för "Bröllopsfotografen". UNDERBAR FILM!
Jag hade så kul! Jag skrattade en massa och gillade verkligen filmen.
Jag ser sällan svensk film. Vilket betyder att jag inte är så förtjust i den typen av film men denna gillade jag!


Innan filmen började, var det lite mingel samt goodiebag i en dyyyyyyyyyr butik. Där fick vi ett glas skumpa och trängdes med en massa svartklädda människor. Känns som att det är färgen som dominerar just nu. Är folk rädda att synas eller vad är grejen? Eller se man bara mer viktig och mystisk ut om man kör på svart?
Jaja, jag fick min goodiebag i alla fall. Jag hade hoppats på en system kamera. Icke! Där fanns är bröllopstidning, vitamindryck, jordnötter och lite annat skit.


Sen var det efterfest, på något vuxet ställe. Där LOTTADES det ut en systemkamera till de medverkande gästerna under kvällen. Jag var SÄKER på att den skulle bli min. Blev den? Icke!
Ganska besviken om jag ska vara ärlig. Snarare förbannad! Men men...
Det var i alla fall vi, ett antal Lous Vuitton väskor samt en och en annan bakåtkamning som delade yta på efterfesten. Tjyyyyysigt!


För att underhålla oss själva efter ett par öl, började vi rita på pappersdukarna som låg på borden (vi var inte de enda så det så!)
Blir man inte lockad om det står en massa kritor på bordet?!



Jag VEEEEET! Jättebarnsligt men vi hade kul!
Är inte det huvudsaken?



Vi var lite nostalgiska också. Minns du denna?



Även dessa små liv!



Detta är alltså J. Mitt sällskap. Hon beställde ett porträtt och jag målade rakt av.
Otroligt bra jobbat!
Jag lovar, hon är rätt snygg så detta är inte speciellt likt!
Men det kanske du hade räknat ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0