Och helgen då?

Just det! Jag jobbade ju helhelg vilket betyder att lördag och söndag är bokade för arbete. Visst, bara för att man jobbar betyder inte det att man behöver sitta hemma men inte heller att bli helt galen!


Planeringen lydde, lördagen den 3/10, som vidare följer:
Jobba, hem och piffa lite sen vidare till min körfest. Sötpotatis repliken satt som en spik och jag var redo att förföra.

När jag väl satte mig ner med min lilla middag, gick luften ur mig och jag kände inte ALLS för att hänga med en massa människor jag inte kände.
Jag åkte hem till P och J där vi var ett litet gäng. Jag blev bjuden på lamm och rotfrukter samt rött vin influget från Paris. Lyxigt! Jag vet...
Vi varvade sköna låtar, alias med töntiga danser och härliga skratt. Så som det är när man är i goda vänners lag.
P, T och jag (riddarna) bestämde oss för att ta oss ut på staden. Vi lämnade de två männen kvar i lägenheten och drog ut på farligheter. Och det blev farligheter vill jag lova eftersom jag inte riktigt har koll på hela kvällen. Hur FAN gick det till? JO! Denna fröken har tappat allt vad som heter "nu får det vara nog!" Trots plikter dagen efter, glömde jag det för en kväll och hade en mycket angenäm afton.


Som jag skrev i ett tidigare inlägg, vara jag i säng (sovandes) vid halv 7. Klockan ringde 10.20 och jag LOVAR att jag var levande död... Men jag kommer inte säga "aldrig igen" eftersom det kommer ske. Jag är inte dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0