Och det blev söndag.

Jag tog tåget hem till min kära stad. Kollade på film nästan hela vägen, drack en massa vatten, kollade lite till. Vipps! Framme! Oj då... Kissnödig? Något så vill jag lova! Jag hann inte besöka damernas innan de låste dörren. Japp! Det lyste rött i säkert en halvtimma så jag fick snällt hålla mig.


Ok, planen var nu att ta mig med min lilla väska och överfulla blåsa till Partille för att hämta mammas bil. Jag skulle nämligen hämta mamma och mormor på flygplatsen tidigt dagen efter.
Jag var stressad på bussen över att jag höll på att kissa ner mig men det var bara att bita i det sura äpplet.


Väl framme på stationen, bytte jag buss för att slippa kissa ner mig. Ahhh, framme. Jag såg nu bilen men jävlar vad det tryckte på! Vad väljer jag? Kissa på mig eller springer upp i skogen?! Valet är lätt. Vem vill lukta kiss? Låser in diverse väskor och SPRINGER upp i skogen, gör mitt och kravlar mig ut igen. Perfekt tajming! Ett kärlekspar har precis missat mufflan men kanske hann med att se en blek stjärt i skogen. FORT! Bort från brottsplatsen. Säker i bilen igen. Börjar köra. Vad sker? BACKSPEGELN TRILLAR NER IGEN! Jag orkar inte...


Nåväl, jag åker hem, lastar av och går sedan på dejt. Japp, dejt! Nykissad och tjyyyysig!

Kommentarer
Postat av: IF

då förstår jag att du dansade hela vägen hem

2009-10-20 @ 23:04:00
Postat av: Pärlan

Mmm, och dansade gjorde jag. Med ett STORT leende!

2009-10-20 @ 23:14:11
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0