Nope!

Det blev inte någon sötpotatis lagad hemma hos mig. Jag gick aldrig på festen serru!
Jag gjorde annat. Jag umgicks med mina riddare och föll i ett svart hål någon gång under kvällen. Minns inte allt som sades nämligen. Orsak? Vin, vin och åter vin. Insåg att jag hade problem med balansen och valde att hålla mig till kaffe samt vatten.


Jag kan säga så här! Jag somnade runt halv 7 och började jobba 11.45.
Det ger mig ett gott skäl att nu krypa till kojs och fortsätta på min historia i morgon.
Och NEJ! Jag tror inte att jag är odödlig! Bara att jag fortfarande är under 30 och orkar allt. Till synes fel!!!
Välkommen morgondag! Kan bli värre än idag... Man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0