Nämen, inte snooza?!

Jag förvånade mig själv genom att vakna INNAN klockan drog till med den vardagliga "dags-att-vakna" melodin.
For iväg på ett träningspass och fortsatte vara produktiv hela dagen.


Åså var det ju min cykel... Kedjan ja! Haka på den igen är en prioritet. Eftersom jag ser att i varje kvinna finns en man och vice versa, tänkte jag att detta kan jag klara av. Jag började med att vända cykeln uppochned. Bra. Första steget avklarat!


Började pilla på kedjan åt fel håll (så klart). Bara att börja om! Insåg efter drygt fem minuter att det var lättare att låsa upp cykeln så att jag hade bakhjulet fritt! Smart. Gjorde så. Gick inte bättre. Blev förbannad, hämtade en mejsel som skulle underlätta. INTE DET HELLER!! Jävla skit! Jag gav upp. Det första jag gör i morgon är att lämna in den till en karl som kan detta!


Dessutom har jag skit under naglarna som INTE går bort! Men det kanske tillhör?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0