Mönster

Konstigt... Man lever sitt liv, gör samma grejor utan att ändra på sitt beteende. Det som gör att man bli olycklig som man med enkla metoder kan reda ut. Är jag den enda som håller på så här?!


Exempelvis är jag expert på att samla på mig papper. Idag har jag börjat reda ut detta näste av papper. Det är en sådan ångest som legat över mig i flera år.
Sen finns det andra saker som jag kan ändra på. Relationer till människor. Jag vet att jag kan må mycket bättre om jag SATSAR på mig själv. Betyder jag så lite för mig själv att jag struntar i hur JAG ska må?!


Nu lägger mig mig och läser ett kapitel ut min bok och blir lite inspirerad till att göra morgondagen lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0