Min onsdag i korta drag

  • Vaknade efter 7 timmars sömn. Ställde om klockan men det hjälpte inte. Jag kunde inte somna om. F**K!
  • Lagade gröt. Inte alls trött på skiten...
  • Gjorde mig vansinnigt snygg och begav mig till Partille för att möta mormor.
  • Umgicks med mormor och vi kollade på kläder. Jag förstår er män. Det är en PÄRS att shoppa med damer...
  • Köpte dyrt schampo, balsam och sådant som man VERKLIGEN behöver!
  • Mormor och jag gick hem till mamma och åt polsk tomatsoppa. Som balsam för själen...
  • Lämnade hemmet med diskussioner i ryggen. Hemmavidd, here I come! Bråttom hade jag också!
  • Stressade hem (så klart) mätt på soppa och polsk ostkaka. Galet gott! Alla borde testa polsk mat! DO IT!
  • Stressade till gymet.
  • Höll på att dö på gymet av utmattning
  • Promenerade hem i stormen. Var lite nervös över att få en stackars sparv i ansiktet. Jag klarade mig dock...
  • Diskade min disk (den är konstant...)
  • Fick ångest över jobbiga samtal.
Nu sitter jag här i min soffa och äter choklad samt dricker vatten. Nytränad och allt! Men jag SKITER i det! Mår man inte så bra så gör man inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0