Malmöööööööjjjjjjjj!

Vaknade vid sju då klockan ringde. SJUKT trött. Som vanligt… Lade jag mig i tid då? Näh! Såklart! Det är ju det där med att stanna uppe så länge det går. Idiotiskt, jag vet..



Jag trodde såklart att jag hade mer tid än vad jag hade så jag tog det ganska lugnt och gjorde det jag skulle. Så fick jag ju stressa tills slut i alla fall! Sen till jobbet. Ok, med en minut men va fan! Tids optimist?! Mhm!



På min kvartsrast skulle jag ut och köpa tamponger och skumpa eftersom jag GLÖMDE min plånbok när jag hade lunch! Stressa lite till! VERKLIGEN jättebra… Tamponger och skumpa, världens bästa kombination, jag vet. Fast det är ju såhär; när dagarna känns som värst ska man festa till det inte sant?



Jobba lite till och sen springa till stationen. Har fröken hämtat ut sin biljett då? Klart inte! Jag har haft över en månad på mig men jag gillar att stressa, uppenbarligen. Vad fan! Finns det inget bättre man kan skaffa sig än en mindre hjärtattack?



Oroa dig inte, jag klarade mig från att dö men det var med nöd och näppe.



Nu är jag framme i Malmö och dricker skumpa. Min barndomsvän har sagt upp sig, vi firar!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0