JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

Jag har på något konstigt sätt, fått glapp i min laddare. Den är trasig, kaputt, FUNKAR INTE!! Jag fick snällt gå ner till datorbutiken och köpa en ny. FÖR 900 SVENSKA RIKSDALER!!! HUR är det ens möjligt att en laddare kan kosta så mycket?! JO! För att jag har en MAC!


Jag älskar min dator, det är inte det bara att det är väl lite att ta i eller?! PLUS att garantin gick ut för en månad sen!
Fack, fack, fack, FACK!!!


Inte nog med det! Jag hade ångest över att öppna den också. Provade att hålla kabeln, på min gamla laddare, i alla möjliga vinklar. Funkade inte. Fick tillslut ringa R som fick peppa mig. Han TVINGADE mig att öppna den medan han var i telefonen. Du tycker kanske att det är fånigt men jag tycker att det är fånigt att den kostar närmare tusen spänn!
Detta upprör mig!
Ha det bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0