Hur tog sig dagen då?

Jo, jag sov en stund efter min chockmorgon. Vaknade 45 minuter innan jag skulle cykla hemifrån till jobbet. Inga fler katastrofer, thank god!


Sen har jag börjat i en TILL kör! Jag får uppenbarligen inte till det med brassen i min "ordinarie" kör. Han har inte ens varit där de senaste gångerna! Jag är VÄLDIGT besviken..


Denna kör består dock av bara kvinnor. Ja, om jag inte glömmer M så klart men han är en vän och inte ett potentiellt ligg.
Men så trevligt med sång och en anledning att ses! Vi åt choklad kakor, drack te och sjöng fyrstämmigt. Det HÄR kommer bli bra! Som en syjunta för unga kvinnor fast vi sjunger lite också kan man säga!


Talade jag om att jag har köpt en ny bakbok?
Eftersom jag är rätt förbannad över de där 600 kronorna, måste jag tröstäta som fan just nu!
Jag älskar Leila Lindholm. Hittade hennes bok på rean.
NU jävlar!
Mmm, fin fin tjej och ljuvliga bakverk. Minst sagt!
Karius och Baktus, here I com!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0