God fucking jävla morgon!

Somnade runt tolv igår och klockan ringde 05.55.
Varför undrar du? Jo, det ska jag tala om för dig! Min kära mor och mormor skulle åka till Polen och jag hade lovat att köra dem till flygplatsen.


Jag var definitivt en zombie när jag vaknade. På med myskläder, gympa dojjor och den största halsduk jag kunde finna. Det är inte varmt ute klockan sex på morgonen, ifall att någon trodde det!
Iväg till Säve där jag lämnade de tu. Innan jag åkte ställde jag av bilen på en plats där man inte FÅR ställa den men jag tänkte, att eftersom det står två bilar till där kan jag också göra det! Det kommer gå fort det här...
En parkeringsbiljett kanske kostar 5, max 10 spänn. Jag fick betala 600. Jo min vän! Jag fick en BOT! KLOCKAN 07.00! Jävla piss skit..


Underbart! Jag sätter mig lite upprörd i bilen och åker hem. Kör GIVETVIS fel så jag hamnar på andra sidan stan! Jag tog alltså fel avfart. Underbart... Jag som skulle hem snabbt och sova en sväng. Bra där! Verkligen!


Väl ute på rätt motorväg, tar jag beslutet att köra hem bilen till min mor.
Ok, bra. KÖ! Det är bil kö och jag blir stressad för jag måste byta fil bland en massa bilar. Hjärtklappning? Jasså det tror du! Mitt i allt detta ska jag vrida backspegeln. Vad händer? DEN RAMLAR AV!!!
Panik är det som utspelar sig i bilen. Febrilt försöker jag sätta tillbaka den och lyckas. Men vad fan! Vad ska hända härnäst? Polisen tar mitt körkort?


Inget mer drastiskt skedde. Nu är jag hemma igen och torr i ögonen som fan. Ska sova en sväng innan jag börjar jobba.
Bra start! Hur slutar dagen måntro?!

Kommentarer
Postat av: Christer

Kvinnor och körkort alltså.., haha !! Skulle vilja ha sett din blick då backspegen lossnade.., för att jämföra den med blicken Annika fick då ratten lossnade på Opeln, under färd !! Haha..

2009-10-12 @ 21:25:11
Postat av: Pärlan

PANIIIIIIIK! Fy fan... ratten? Menar du allvar? Du, jag skrattade lite av paniken efter ett tag. Hela alltet var så sjuk!

2009-10-12 @ 22:16:25
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0