Helgslut.

Fredag och jag jobbade som vanligt. Det var ju fest med vänner från skolan på kvällen!
Kul!

Jag var och drack ett par öl med mina arbetskamtarer innan jag mötte upp mina kompisar. Två öl räckte och jag kände mig redan i gasen...
Klev på vagnen och fick träffa en del underbara människor. När man pluggar lär man känna människor man inte skulle gjort annars. Många utav dessa från skolan är underbara! Det var verkligen kul att träffa dem igen!

Ett minus var ju då att vi skulle låååååångt ut på hisingen. Närmare bestämt BISKOPSGÅRDEN!
Ja, jag har fördomar gentemot förorter men är jag själv kanske? Jag tycker att det är jobbigt att känna mig otrygg så därför tar jag mig varken dit eller hem ensam helst.
Väl bland vänner var det dans och sång, som alltid med teater människor.
F, W, M och jag ställde till med en liten show. Närmare bestämt en flask kör. Du vet, när man fyller flaskan med olika mängd vatten och så låser man och får ljud. DET gjorde vi. Vi spelade "blinka lilla stjärna" närmare bestämt.
Jag har filmat det men det var så kass kvalitet tyvärr...
Jag var hemma i god tid eftersom jag skulle jobba dagen därpå.
F visade upp sitt ENDA hårstrå på sin bringa. Ser du det?



Det bjöds på manliga vänskapskyssar ♥



Det testades skalor så det inte skulle låta falskt.
Väldigt seriöst vill jag lova..



Vissa karlar var lyckligt lottade. W tackar gud?!
Vi kvinnor ser också ut att njuta lite. Men det är ju så mysigt!

Jag fick sällskap på vagnen hem i alla fall och somnade lycklig med en massa positiv energi. Ensam i fall någon undrar...
F, du är fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0