Det blev popcorn och vatten...

Såg Malmö i mössa och halsduk. Vi trampade runt och det var rätt mysigt faktiskt! En enad trio spatserandes genom Malmös gator. Tittade på karlar, kläder och skor (JAG tittade på karlar)


Ville köpa skor, köpte inga skor. Ville hitta en man, hittade ingen man men fick huvudvärk!
Tack ska du ha! Fint! Skönt... UNDERBAAAAAAART!
Här har man en ledig helg och vill slappna av och får dras med sköna tinningbankar!


Jag drack 6 glas vatten och kissade som en galning men efter en timma eller två mådde jag genast bättre.
Nu sova och hoppas att ungjävlen inte skriker i trapphuset i morgon för då skallar jag den till DÖDS!
Marknad, närproducerat. Bra skit!



Boobflash?! Var tvungen att fota denna skam...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0