Bestulen!

Oinspirerad...
Jag har mest varit arg och stulen på min energi. Rätt jobbigt faktiskt.


Dagen har bjudit på stress samt energi dränering. Jag har visst inte lärt mig hur man stänger ute människor som tar allt man har. Fruktansvärt jobbigt! Det måste jag jobba på och borde börja just nu. Det är trots allt vintertid i denna stund så jag vinner en timma!


Träffade upp 2/5-delar av "DO" i kväll, för att fira ett sålt hus. Mannen i gänget bjöd på middag så det stod härliga till. Det var hans hus som lämnade hans ägo.
Ok, jag kunde inte INTE fira med en drink. FAN att jag ens SKRIVER detta! Jag gjorde i och för sig något jag ville, ett undantag. Firade lite med en drink. Jag tänker INTE ha dåligt samvete, mitt val, mitt beslut! Det är bara att börja om. Jag gör det mest för att sommaren bara bestod av fest och jag har känt mig rätt ohälsosam.


I Sverige är det ju så att man helgfestar mest. Och det är inte så att det handlar om lite partaj utan alla tar i så att de spricker för fan. Tror ingen har missat detta. Idioti!

Det ser ut som varm choklad men det var desserten.
Choklad mousse skulle det vara.

Skickade in den en gång,fick ut samma skit igen. Rinnig och jävlig...
Göra samma misstag 2 ggr?! Skylla sig själv!



Kolla, KOLLA!!! Det var sött och gott och jag var nöjd!
Så det så!


Vill du veta vilken restaurang, berättar jag GÄRNA!
Bra efterrätter, uppenbarligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0