African dance mään!

Japp! Testade på något nytt igår på gymet. Afrikansk dans!
Jag har nog testat ass shaking innan. Jag minns att det var jävligt jobbigt men vad jag inte mindes var TRÄNINGSVÄRKEN! Min RYGG! HerreGUD! Jag kan inte ens böja mig ner...


Sist hade jag tyrannosaurus rex armar, lite lätt böjda du vet. Jag hade ju svullna muskler.
Denna gång är jag en stel opererad kärring som inte kan böja mig...
Kul! Men å andra sidan har jag en laddare värd 900 kronor så jag ska inte klaga..
FACK, FACK, FACK!

Kommentarer
Postat av: Lovalicious

haaaaaahahahaa så jävla underbart!Det va värt att se din snygga rumpa skaka loss! trots träningsvärken!Imorgon super vi ner och med vatten...eh, drunkning alltså. eller nåt. whatever. Over n out.

(skyller på fredagskänslan som tagit över min hjärna)

2009-10-23 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0